Allerbeste verjaardag!! (tot nu toe) - Reisverslag uit Kralendijk, Bonaire van Rene Vissia - WaarBenJij.nu Allerbeste verjaardag!! (tot nu toe) - Reisverslag uit Kralendijk, Bonaire van Rene Vissia - WaarBenJij.nu

Allerbeste verjaardag!! (tot nu toe)

Blijf op de hoogte en volg Rene

07 Maart 2013 | Bonaire, Kralendijk

Afgelopen weekend de allerbeste verjaardag gehad tot nu toe!
Samen met mijn begeleiders en mede stagiair gedoken op een prachtige duikplek(voor de Bonaire kenners: 1000 steps). Nadat we weer aan boord waren gekomen en de boot hadden aangemeerd net buiten de kust kwam een droom uit! Er zwom vlakbij de boot een mantaray(reuzen manta of reuzen rog) met een spanwijdte van 2 meter. Deze is al vaker op Bonaire gesignaleerd en eerdere pogingen van mij om dit beest tegen te komen waren niet geslaagd.
Na een tijdje kwam de Mantaray recht op mij af en stopte even, ik gaf het wat meer ruimte om zijn weg te kunnen vervolgen waarna het heel langzaam op minder dan 30 cm van mij af langszwom.
Wat een mooi beest en wat een mooie ervaring!
Om de dag af te sluiten had ik een bbq georganiseerd op het strand, mijn eerste strand verjaardag!
Met een groepje van ongeveer 15 mensen de zon onder zien gaan en een heerlijk koud biertje gedronken. Het zal lastig worden om dit volgend jaar te overtreffen..

  • 07 Maart 2013 - 14:37

    Marjolein :

    Super om te horen dat je het zo leuk hebt gehad! liefs,

  • 07 Maart 2013 - 18:08

    Henk En Jitske:

    he rene wat tref je het weer om zo'n beest van dicht bij te hebben meegemaakt
    dan je verjaardag ook nog op het strand vieren is helemaal geweldig
    wat heb je er mooie foto's bij gedaan helemaal super.
    hoop dat je er nog een mooie tijd krijgt
    gr. uit een koud sint jut.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Rene

Actief sinds 02 Feb. 2013
Verslag gelezen: 904
Totaal aantal bezoekers 10611

Voorgaande reizen:

30 Januari 3012 - 30 November -0001

Stage Sea Turtle Conservation Bonaire

Landen bezocht: