Bonaire enzo - Reisverslag uit Kralendijk, Bonaire van Rene Vissia - WaarBenJij.nu Bonaire enzo - Reisverslag uit Kralendijk, Bonaire van Rene Vissia - WaarBenJij.nu

Bonaire enzo

Blijf op de hoogte en volg Rene

19 Maart 2013 | Bonaire, Kralendijk

Vanwege de hoge vraag naar een nieuw verslag hier dan eentje. Ook de kleine dingen uit mijn leven hier op Bonaire zijn leuk om zo nu en dan eens te vertellen. Afgelopen weekend samen met mijn Nederlandse buurman op stap geweest in de lokale barretjes van het eiland. Met mijn studenten budget zijn die happy hours toch best fijn!
Mijn stage is super mooi, maar soms ook gewoon stage. Naast de schildpadden zijn het de kleine dingetjes hier waardoor ik regelmatig geluk-hormoontjes aanmaak. Zoals het rijden op mijn scooter in de namiddag zonder echt een bestemming te hebben of het liggen in de hangmat aan het strand(de hangmat is dan uiteraard bevestigt aan 2 palmbomen).
Ook het feit dat de mensen die ik tegen kom hier heel warm en open zijn maakt het een geweldige ervaring.
Bij de foto's een foto van mij en wat vrienden en huisgenoten. Zij komen uit Colombia en Brazilie en werken hier als duik instructeurs. De foto is genomen tijdens een etentje waar ik had gekookt. Ook wat foto's van mij in duikuitrusting!
That's All Folks! See you next time!

  • 19 Maart 2013 - 08:33

    Marjolein:

    helemaal gelijk, deze dingen zijn ook leuk om te lezen! geniet er van! liefs,

  • 19 Maart 2013 - 09:03

    Jantine:

    Het is inderdaad leuk om te lezen dat je ook buiten de stage om het naar je zin hebt.
    Hmmm liggen in een hangmat tussen twee palmbomen...........ik droom nog maar even verder terwijl de thermometer hier net + 1*C aangeeft :-) Fijne tijd verder in Bonaire!
    Groetjes van Jantine.

  • 19 Maart 2013 - 11:57

    Marloes:

    Rene'tje!!!
    Wel raar hoor om je verhalen nu op inet te lezen ipv daar gewoon bij te zijn. Pfff ik mis Bonaire nog elke dag. Ben je wel een beetje lief voor mn Colombiaan :P. Wel vreemd dat hij al 5 weken een diner aan het regelen is met zn alle waar ik dan ook bij was en dat lukte niet en nu ben ik weg en het lukt wel....mmmmmmm.....zou dat iets te betekenen hebben ;).
    Veel plezier Rene!!!!
    x Marloes

  • 19 Maart 2013 - 12:07

    Rene V.:

    Hoi Marloes,
    Voor de duidelijkheid: het etentje had ik geregeld en het belangrijke is dat ik ook heb gekookt. Ik denk dat het daarom niet door ging bij Jimmy, gebakken ei met mais kom ik namelijk mijn bed nog niet voor uit :p. Als jij zorgt dat je Den Bosch wat onder controle houdt doe ik dat voor Bonaire en dan komt het helemaal goed!

    Groetjes Rene

  • 20 Maart 2013 - 15:25

    Evelyn Van Draanen:

    hallo Rene, vanuit en nat en besneeuwd Loon op Zand je site bekeken. Wouw, wat is dat studentenleven toch zwaar.
    Nee serieus, Robin zit hier uren te studeren en dan is een van de buren ook nog tot laat aan het timmeren.
    Ik kan niet anders zeggen geniet ervan en de foto met dat schildpadje uit het ei onwerkelijk gewoon!!
    groetjes, evelyn

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Rene

Actief sinds 02 Feb. 2013
Verslag gelezen: 420
Totaal aantal bezoekers 10581

Voorgaande reizen:

30 Januari 3012 - 30 November -0001

Stage Sea Turtle Conservation Bonaire

Landen bezocht: