Bonaire the movie! - Reisverslag uit Kralendijk, Bonaire van Rene Vissia - WaarBenJij.nu Bonaire the movie! - Reisverslag uit Kralendijk, Bonaire van Rene Vissia - WaarBenJij.nu

Bonaire the movie!

Blijf op de hoogte en volg Rene

03 Mei 2013 | Bonaire, Kralendijk

Afgelopen tijd ben ik met een eigen film project bezig geweest. Ik heb een korte film gemaakt over Bonaire voor mijn vader die 60 jaar is geworden. De film laat goed zien hoe mijn leven er uit ziet op Bonaire. Van mijn stage met de zeeschildpadden, het duiken naar de koraalriffen waar ik elke week weer veel plezier uit haal, en bijvoorbeeld het eiland zelf met al zijn mooie plekjes. Het laden van de film in high definition duurt wat langer maar is het wel waard!
Veel kijkplezier!

• 03 Mei 2013 - 11:17

Henk En Jitske:

hallo rene
    wat een mooi film heb je gemaakt super nu kunnen we allemaal zien wat jij daar beleeft.wat is dat een mooi gezicht dat je daar onderwater bent. hoe diep zit je daar. zijn er nog wel plaatsen bij dat het nog dieper is. volgens ons heb je het wel naar je zin daar en je hebt daar ook van het mooie weer bij dat zouden we hier wat meer moeten hebben maar het komt er voglens ons bijna aan dat het hier ook wat warmer wordt. rene geniet nog lekker van die tijd dat je er nog bent en we wachten met spanning af naar jouw volgende verhaal.
    gr. henk en jitske.

• 04 Mei 2013 - 14:54

Astrid:

Hey broertje!
    Heb de film al een paar keer bekeken... blijft leuk! ;-)
    liefs

• 05 Mei 2013 - 20:21

Jantine:

Hallo René,
    Wat een super mooie film heb je gemaakt en wat is het daar mooi (zowel onderwater en op het land)
    Het is inderdaad een film om een paar keer te bekijken. Zo te zien geniet jij daar volop, fijn!
    Groetjes van Jantine.