Het avontuur is voorbij.. - Reisverslag uit Kralendijk, Bonaire van Rene Vissia - WaarBenJij.nu Het avontuur is voorbij.. - Reisverslag uit Kralendijk, Bonaire van Rene Vissia - WaarBenJij.nu

Het avontuur is voorbij..

Blijf op de hoogte en volg Rene

07 Augustus 2013 | Bonaire, Kralendijk

Na bijna 6 maanden is het Caribische avontuur weer voorbij..
Het waren 6 super mooie maanden waarin ik veel heb geleerd zowel als bioloog als persoon. De overgang van het Caribisch klimaat naar het Nederlandse klimaat is me goed bevallen. Al is er zo nu en dan nog wat regen de zon schijnt ook in Nederland volop.
Ik zal de schildpadden, de ritjes op mijn scooter en de pick-up, de vele duiken naar het prachtige koraalrif en de biertjes met mijn voeten in het zand zeker missen!
Hopelijk keer ik volgend jaar weer terug! Maar nu eerst zal ik mijn laatste jaar biologie afronden in Den Bosch.
Bedankt voor de reacties en tot ziens!

  • 07 Augustus 2013 - 17:57

    Henk En Jitske.:

    hallo rene

    we hebben genoten van je verhalen en van die mooie foto's die er steeds weer bij had.
    mooi te horen dat je het zo goed naar je zin hebt gehad. hoop dat het laatste jaar ook goed zal gaan en dat je dan volgend jaar nog een keer naar deze plaats kunt gaan. dan kun je ook zien of de schilpadden ook veranderd zijn. rene veel su6 verder.

    gr. uit een regenachtig sint jut.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Rene

Actief sinds 02 Feb. 2013
Verslag gelezen: 1784
Totaal aantal bezoekers 10578

Voorgaande reizen:

30 Januari 3012 - 30 November -0001

Stage Sea Turtle Conservation Bonaire

Landen bezocht: