Schildpadden enzo - Reisverslag uit Kralendijk, Bonaire van Rene Vissia - WaarBenJij.nu Schildpadden enzo - Reisverslag uit Kralendijk, Bonaire van Rene Vissia - WaarBenJij.nu

Schildpadden enzo

Blijf op de hoogte en volg Rene

05 April 2013 | Bonaire, Kralendijk

Hallo luitjes!

Hier op Bonaire gaat het zijn gangetje, een paar keer per week met de turtle-boot het water op om de schildpadden te vangen en te onderzoeken. Verder ben ik bezig met mijn onderzoek naar de bescherming van zeegras, de voornaamste voedselbron van de groene zeeschildpad. Ik geniet nog elke dag van mijn werk hier maar toch ben ik altijd op zoek naar nieuwe uitdagingen om het net dat beetje extra's te geven. Zo heb ik op mijn vrije maandag (2e paasdag) mijn laatste duik gemaakt voor mijn duikcursus. Nu ben ik officieel een Advanced Open Water Diver. Mijn duik uitrusting is bijna compleet en dan kan ik ook zelf mijn duiken gaan plannen. Het mooie aan Bonaire is dat het stampvol zit met instant-dive-buddies die altijd in zijn voor een duiksessie.
Naast de schildpadden en het duiken is het altijd hopen om tijdens de In-Water-Surveys dolfijnen of een haai te kunnen spotten. Ze worden soms wel gespot rond Bonaire dus er is hoop.
Ook ben ik bezig met een film project waar jullie meer over zullen horen en zien als dit helemaal af is.

Tot ziens!

  • 05 April 2013 - 16:16

    Henk En Jitske:

    hallo rene
    he wat mooi voor je dat je nu je duikcurcus hebt behaald dus nu thuis straks ook maar druk aan het duiken maar nu eerst je stage afmaken. mooi om te lezen dat je het daar erg naar je zin hebt.
    dus geniet nog lekker van die mooie tijd daar en het mooie weer want het is hier nog steeds erg koud.
    rene veel plezier daar en we wachten wel weer op je volgende verhaal en foto's

    gr. henk en jitske

  • 06 April 2013 - 11:02

    Marjolein :

    Wat leuk om te horen! Doe je wel voorzichtig!
    Liefs, Marjolein

  • 19 April 2013 - 05:49

    Bwa Joost:

    Haha wat heb jij voor foto?
    Klinkt chillll! Adioss

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Rene

Actief sinds 02 Feb. 2013
Verslag gelezen: 371
Totaal aantal bezoekers 10574

Voorgaande reizen:

30 Januari 3012 - 30 November -0001

Stage Sea Turtle Conservation Bonaire

Landen bezocht: